اسکوتر برقی یا ربات ؟

اسکوتر هوشمند خودران پال با اتصال به گوشی و یا ساعت هوشمند شما از طریق بلوتوث تمامی مسیر های طی شده و رفت و آمدی را در خود ذخیره می کند . این دستگاه به همت دو کمپانی چینی و انگلیسی طراحی و تولید شده است . دستگاه با بازیابی اطلاعات شما را در حمل و نقل راحت تر یاری می رساند . طراحی ظاهری این مدل نیز بسیار زیباست و کاربران بی شک جذب آن خواهند شد . این اسکوتر برقی از 4 چرخ کوچک ساخته شده و یک دسته بلند نیز برای فرمان دادن و اتکا به دستگاه بر روی آن وجود دارد . برای مطالعه اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . 

منبع : ایران آنلاین

اسکوتر برقی آئودی e-tron رونمایی شد

جدیدترین اسکوتر برقی آئودی با وزن  12 کیلوگرم با قیمت 2221 دلار از سال 2020 به متقاضیان عرضه خواهد شد . کاربرانی که در شهر های شلوغ زندگی می کنند و تمایلی به ترافیک و تردد ندارند می تواند برای مسافت های درون شهری از اسکوتر برقی استفاده کنند . امروزه برند های معتبر و مطرح خودروسازی نسبت به طراحی و تولید اسکوتر برقی اقدام می کنند . این اسکوتر برقی 12 کیلوگرم وزن دارد و بسیار منعطف برای حمل و نقل است . می توانید آن را براحتی در صندوق عقب اتومبیل خود قرار دهید . با هر بار شارژ می توانید تا مسافت 20 کیلومتر با آن حرکت کنید . با اتکا بر دسته و قراردادن وزنتان بر روی آن می توانید اسکوتر برقی را براحتی هدایت و کنترل کنید . برای مطالعه اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول اینجا کلیک کنید . 

منبع : زومیت 

اسکوتر الکترونیکی به سود سیاره زمین نیست

تا به امروز اطلاعات و خبرهایی متفاوت با این موضوع شنیده ایم که اسکوتر برقی ها و استفاده از آن ها به نفع سیاره زمین است . اما گویا به تازگی محققان دریافته اند که استفاده از اسکوتربرقی ها چندان به نفع کره ی زمین نیست . در واقع افرادی که نسبت به سرنوشت زمین دغدغه داشتند پیشنهاد می کنند که به جای اسکوتر برقی از دوچرخه استفاده شود . البته استفاده از اسکوتربرقی ها تا به امروز افزایش چشم گیری داشته و در بسیاری از کشور ها از آن ها استفاده می شود و همچنین سازنده های اسکوتربرقی و اسکوتر شارژی ها معتقدند که طراحی و تولید اسکوتر برقی ها کاملا اصولی است اما به تازگی مشخص شده است که اینطور نیست . اما به نظر شما اسکوتر برقی ها چه آسیب و ضرری برای محیط زیست دارند ؟ برای مطالعه این خبر اینجا کلیک کنید .

 

منبع : خبرگزاری فارس

مرگ در انتظار دوچرخه ها

دوچرخه ها وسایل تفریحی سرگرمی بسیار قدیمی ای هستند که بی شک همه ی ما تجربه ی استفاده از آن ها را داریم . در ابتدا دوچرخه را با چرخ های کمکی آموختیم و سپس آن ها را حذف کردیم . متاسفانه در چند سال اخیر و با ورود انواع اسکوتر برقی و اسکوتر شارژی حیات دوچرخه ها به خطر افتاده و تمایل  مردم برای استفاده از آن ها بسیار کم شده است . امروزه هر خانواده ای یک اسکوتر برقی دارد و در سفر ها ، آخر هفته ها و پیکنیک ها با آن بازی می کنند . برای مطالعه کامل این خبر اینجا کلیک کنید .

منبع : ایران اکونا