هر خانواده ایرانی یک اسکوتر برقی

اسکوتر برقی جزو محصولات تفریحی سرگرمی بسیار روی بورسی می باشد که حضور آن در هر خانواده ی ایرانی لازم و ضروری است . از این وسیله می توانید برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید . برای بازی با یک اسکوتر برقی هیچ گونه محدودیت سنی و وزنی و حتی جنسیتی وجود ندارد و همه ی اعضای خانواده می توانند با آن براحتی بازی کنند . یادگیری و آموزش استفاده از اسکوتر برقی بین 15 الی 30 دقیقه زمان نیاز دارد . البته بی شک پس از یادگیری همه ی اعضای خانواده دوست دارند با آن بازی کنند و بی شک دستگاه بلااستفاده نخواهد ماند . از اسکوتر برقی در سفر و پیکنیک ها و برای تردد ها درون شهری ، بازی ، ورزش ، تردد در کارخانه و سوله ها می توانید بهره ببرید . برای مطالعه کامل این خبر و بررسی نقاط قوت آن اینجا کلیک کنید . 

منبع : وکیل ملت

اسکوتر برقی یه رباته ؟؟؟

در دهه ی اخیر حضور پررنگه ربات ها در زندگی شخصی و اجتماعی به قدری تاثیرگذار بوده که نمیتونیم دنیا رو بدون ربات ها تصور کنیم . ربات ها کمک می کنن تا زندگی برای ما آسون تر بشه . حالا ربات ها در حوزه های مختلفی از جمله حوزه پزشکی ، صنعت ، کارهای خانگی و ... می تونن کمک  کنن . اسکوتر برقی ها هم جزو ربات ها محسوب می شن البته به عقیده ی بعضیا . درواقع این وسیله حمل و نقل رو برای ما ساده تر کرده . در ابتدای حضور اسکوتر برقی ها بیشتر برای مصارف تفریحی سرگرمی از اون ها استفاده می شده اما الان برای مقاصد مهم تری هم از اونا استفاده می شه . به عنوان مثال یه اسکوتر برقی در قالب ربات طراحی شده که علاوه بر اینکه شما رو میبره و میاره از شما عکس و فیلم هم میگیره :/ و لحظات خاطره انگیز رو برای شما ثبت می کنه . برای مشاهده ویژگی ها ی این ربات اینجا کلیک کنید . 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اسکوتر برقی تحسین برانگیز یوجت

یوجت اسکوتر برقی هایی را طراحی و تولید کرده است که شباهت بسیار زیادی به دوچرخه و موتور برقی دارند . این اسکوتر برقی با دارا بودن چرخ های بسیار بزرگ می تواند در محیط های صعب العبور با پستی و بلندی های زیاد براحتی حرکت کند . امروزه برند ها و کمپانی های زیادی در صدد طراحی و تولید اسکوتر و انواع هاوربرد بر می آیند چرا که طرفداران بسیار زیادی دارد . برای مشاهده ویدئو این محصول که چه کار هایی را انجام می دهد می توانید اینجا کلیک کنید . 

منبع : پارسینه

مخترع هاوربرد از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد

اسکوتر برقی و یا هاوربرد ها جزو جنجالی برانگیز ترین وسایل هوشمند تولید شده در دهه اخیر بودند . البته این وسایل نقطه ضعف هایی نیز داشتند و اغلب به دلیل بکاربردن وسایل بی کیفیت در ساخت آن ها آتش می گرفتند . اما خب این موضوع موجب شد خشم کاربران را برانگیزد و طراح و سازنده از جدیدترین اسکوتر برقی خود رونمایی کند . این اسکوتر برقی جمع و جور و کاملا هوشمند است و نام آن lotal trax می باشد . این مدل یک اسکوتر برقی تک چرخ تعادلی محسوب می شود . این اسکوتر برقی بسیار جمع و جور و کوچک طراحی شده است و به دلیل وزن کم آن می توان براحتی با خود ببرید و بیارید . برای مطالعه اطلاعات تکمیلی پیرامون این وسیله اینجا کلیک کنید . 

منبع : digiato

رونمایی از اسکوتر برقی و ربات پوشیدنی هیوندای در نمایشگاه 2017

هیوندای برند و کمپانی بسیار شناخته شده ای در جهان می باشد . او در نمایشگاهی در سال 2017 به همگان ثابت کرد که فقط یک طراح و تولید کننده ی موفق اتومبیل نیست بلکه می تواند در زمینه های دیگر نیز خود را ثابت کند و به موفقیت برسد . مخصوصا اگر در زمینه طراحی و تولید محصولات جدید و هوشمند باشد . در سال 2017 هیوندای از اولین اسکوتربرقی و ربات پوشیدنی خود رونمایی کرد . این ربات پوشیدنی در واقع ساختاری استاندارد برای کمک به تحرک معلولین می باشد که با استقبال بی نظیری روبرو شد . اسکوتر برقی IONIQ نیز یک راه حل ساده برای حمل  ونقل می باشد که یک باتری 28 واتی بر روی آن گنجانده شده است و می تواند بین 1 الی 3 ساعت خروجی مفید دهد . این دستگاه یک دسته دارد که به کمک آن می توانیدحرکت کنید و جهات را تغییر دهید . همچنین در آن یک ترمز تعبیه شده است که براحتی می توانید ترمز کنید . برای مشاهده اطلاعات کامل این محصول اینجا کلیک کنید .

منبع : GADGET NEWS