اسکوتری که با پاوربانک شارژ می شود

پس از ظهور اسکوتر برقی ها در بازار گسترده ی این روزها بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان نسبت به آن علاقه نشان دادند . چرا که این وسایل کمک می کند تا برای مصارفی از جمله حمل و نقل ، بازی ، تردد های درون شهری ، در سفرها و پیکنیک ها و ... استفاده کنید و لذت ببرید . برای استفاده از آن ها هیچ گونه محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد و خب این بسیار خوب است . نمونه های اولیه دارای ظاهری بسیار ساده و کم قابلیت بوده اند اما خب امروزه و پس از گذشت چندین سال این محصول نیز آزمون و خطاهای خود را پس داده و بی شک به کامل ترین نمونه خود بسیار نزدیک شده است . از شما علاقه مندان به اسکوتر برقی و هاوربرد پیشنهاد میکنم اینجا کلیک کنید و فیلم اسکوتر برقی ای  که برایتان پیدا کرده ام را مشاهده کنید . نکته جالب توجه در رابطه با این اسکوتر برقی این است که به صورت کامل جمع می شود و برای حمل و نقل بسیار آسوده هستید و اگر میزان شارژ باتری نیز تمام شود لزومی به حضور برق نمی باشد . می توانید آن را به کمک پاوربانک شارژ کنید و این عالی است . 

منبع : روز +

اسکوتر برقی ای که 2 ثانیه ای تا می شود

یک استارتاپ آلمانی اسکوتربرقی ای طراحی کرده که در عرض 2 ثانیه تا می شه . الحق که طراحی ظاهری این مدل بسیار زیبا و چشم نوازه . و به جرات میشه گفت این مدل دارای کاربری بسیار آسونیه . در واقع به دلیل سهولت در حمل  ونقل میتونید اون رو با خودتون هر جا ببرید . 

این اسکوتر برقی فاقد هرگونه دسته ای جهت هدایت و راه اندازیه و فقط و فقط به واسطه ی جایروهای بکاررفته در کف اون باید حرکت کنید . در واقع اگر میخواید به جلو براه بیفتید انگشت های پا و اگر میخوایید به عقب برید پاشنه را فشار دهید . در ابتدا شاید هدایت و یادگیری آن کمی دشوار باشد اما اگر 15 دقیقه زمان بگذارید میتوانید براحتی بر نحوه ی عملکرد آن مسلط شوید . اسم تجاری این محصول اورمو است و در آلمان رونمایی شده است . چرخ های این مدل 14 اینچ است و می تواند با سرعتی بالغ بر 15 کیلومتر بر ساعت حرکت کند . برای مطالعه کامل اطلاعات این اسکوتر برقی اینجا کلیک کنید . 

منبع : ایسنا

سوتی اسکوتر برقی های شیائومی

خب برند شیائومی معرف حضورتون هست . در بسیاری از زمینه های مربوط به تکنولوژی محصول و وسیله داره و کلا مبلغ زندگی مدرن همراه با تکنولوژیه ! این برند از اونجایی که نخواسته از رقبا عقب بیفته در زمینه طراحی و تولید اسکوتر برقی هم ورود کرده و الحق که اسکوتر برقی های باکیفیت و زیبایی تولید کرده . بواسطه ی اپلیکشن میتونید اسکوتر برقی های شیائومی رو براحتی هدایت و کنترل کنید . اما اما اما  جدیدا ها یه باگ این وسایل در اومده . نگو هکر عزیز میتونه از طریق نرم افزار ورود کنه و کنترل اسکوتر برقی رو به دست بگیره . سرعت رو کم و زیاد کنه و حتی دستگاه رو خاموش کنه  

برای مطالعه کامل خبر میتونید اینجا کلیک کنید . فک کنم برای جلوگیری از چنین سواستفاده هایی باید برای اسکوتر برقیتون دزدگیر نصب کنید .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان